2 Şubat 2016 Salı

SÖYLEYECEKLERİM VAR

   O ses Türkiye'yi izlerken kan beynime sıçradı bir an ve ne yapsam kime yazsam nereye yazsam diye düşünürken dedim ki yaz bloğa herkes okusun. (Yazar bu arada hâlâ bloğuyla çok iyi yerlere geleceğine emin bir şekilde, ümidini kaybetmeden yaşamaya devam eder.) Neyse konumuz Emre Sertkaya;
    Hakkında bir takım söylenti, haber, propaganda veya her neyse işte bir şeyler çıktı. Çoğumuz biliyoruzdur bunu zaten. İlk başta buna sinirlendim fakat asıl nokta bu değil. Arkadaşıma bu söylentinin ekran görüntüsünü attığımda ilk aldığım cevap 'instagramda bunu yalanladı kanki' oldu. Hayır benim anlamadığım kim ve hatta oylarla birinci olacak kim 'ben teröristim' der ki? (Dokunulmazlığı olan veled-i zinaları katmıyorum. Onlar her gün bas bas bağırıyorlar.) Hadi bunu da geçiyorum ben bunu arkadaşıma yazdığımda aldığım cevap; 'bu ses yarışması, önemli olan ses gerisi bizi ilgilendirmez' oldu. Burada koptum tam olarak. Beynimde şimşekler çaktı resmen, iki dakika telefonla öylece bakıştık ve o an anladım ki bu kişiye oy atıp ilk üçe kadar çıkartan beyinler de aynı düşünüyor. Şimdi size sorarım ne demek bizi ilgilendirmez ulan! (Yazar iyice hiddetlendi adeta klavyeden ateş çıkartırcasına hızlanmıştı.)  BİZE OLUR MU DÖKÜLEN KANLAR SONRA HELAL? Bu oy verenler nasıl Türk'üm diyecek sonra göğsünü gere gere? Diğer tarafta bu ülke için gözünü kırpmadan canını vermiş, 3 aylık bebesini, 1 aylık karısını bırakmış atamıza nasıl hesap vercekler? Tüyü bitmeden savaşa gidip bizler için, bizim bu günlere gelmemiz için şehit olmuş atalarımızın yüzüne nasıl bakacaksınız soruyorum ulan size? (Neyse ki yazdıkça biraz olsun rahatlayan yazar yazısının sonuç bölümüne geçerken umarım okuyup bana hak verecek olan insanlar, attığı oylardan utanacak olan insanlar olur diye ümit etmekte.)


   Sonuç olarak tabi ki umarım bu söylentiler gerçekten 'söylentidir'. Umarım böyledir... Fakat bir ATA sözümüz var bilirsiniz; (beynimize kazıyalım, bazı şeyleri hatırlayalım, kendimize gelelim diye büyük harfle yazdım) 'Ateş olmayan yerden, duman çıkmaz' diye. O sese çıkan bütün doğulu yarışmacılar için böyle şeyler çıkabilir fakat ben bu yıl bunu sadece bu arkadaşta gördüm. Bilmiyorum ya, yine dediğim gibi umarım ben ve benim gibi düşünen cankoçlar yanılıyoruzdur. Kendinize iyi davranın, sinirlerinize hakim olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder