6 Şubat 2016 Cumartesi

Vırtım Geldi

   Yanlış hatırlamıyorsam 3. sınıfın yaz tatilindeki tatil kitabımda bir okuma parçası vardı. "Vırtım geldi" diye. Annem sınıf annesi olduğu için (parantez içinde söylüyorum çok havam vardı ve beş yıl sınıf anneliği yapan annemden dolayı öğretmenin torpilli öğrencisi, sınıfta şu malda kendini bir şey zannediyor diye gösterilen kişi bendim)  tatil kitaplarını bize dağıttığında tabi ki ilk işimiz açıp içini karıştırmak olmuştu. Yaklaşık 1 dakika sonra hepimiz kahkahalarla birbirimize bu hikayeyi göstermeye başladık. Hayır hepimizin önünde aynı sayfa açık fakat hikayeyi gösterirken yanımızdakini dürtüp "gördün mü ya ehsahsjhaj" diyoruz. Neyse gösterme faslı bittikten sonra sınıfta bir sessizlik oldu çünkü hikayeyi okuyoruz heyecanlı bir şekilde. ( Yazar o yıllarda işe yaradığını göz önüne alarak bu yazının başlığını da aynı yapmaya karar verdi, belki bir iki okunma daha fazla olur diye) Neyse bilenler vardır muhakkak fakat gelelim bilmeyenler için bu cümlenin anlamına. Suyun kaldırma kuvvetini bulan Arşimet'in 'ENRİKA ENRİKA!' diye bağırması gibi, yanlış hatırlamıyorsam bizim köylerimizden birinde de bir emmimiz bağırmış 'VIRTIM GELDİ' diye. Ama bizimki öyle çok önemli bir şey değil, bir yazı yazıyormuş ilham geldiğini belirtmiş. Yaaaanii anlamı "ilham geldi". 


   Gece gece nerden geldi bu kelime aklına sayın benkarayımokara hanım? Diye sorabilirsiniz. Bu cümleyi yazarken ben de düşündüm bunu aslında (salak mıyım neyim). Ben aslında uykum olmadığı için youtube'da böcek yiyenleri izliyordum. Adamlar çekirge yedi ya. Karınca falan yediler. Allah'ım kusacaktım.Neyse işte bunları izlerken birden yazma isteği geldi. Dedim ki VIRTIM GELDİ. (Yazarken ki tipimi görseniz dersiniz ki bu hâla 3. sınıfta her şeye gülen sınıf annesinin salak çocuğu)


   Yok ya ben aslında cidden ota bota gülen bir insanım hâlâ. Ama neye güleceğim belli olmaz. Sevmiyorum bu huyumu. Dengesizim biraz. Bağırıp çağırdıktan sadece iki dakika sonra karşımdakinden özür dileyebiliyorum. Dur yahu azıcık sinirli kal, yok. Veya gülerken ağlıyorum falan. Bu arada gözlerim bozulmuş benim ya. (Ne alaka be!) Kendinize çok iyi davranın. Vırtınıza hakim olun diye mi bitirsem. Yok canım o kadar da iğrençleşemem.Yok yok bunu size yapamam,yok.

Kendinize iyi davranın, hep gülün. Dengelerinize hakim olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder